j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 14 | 19 | 23 | 27 | 32 | 36 | 40 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 15 | 20 | 24 | 28 | 33 | 37 | 41 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 16 | 21 | 25 | 29 | 34 | 38 | 42 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 17 | 22 | 26 | 30 | 35 | 39 | 43 | 48 | 52 |
5 | 18 | 31 | 44 |
We hebben speciaal voor het filmfestival kaartjes laten drukken, visitekaartjes. Gewone flyers, die je dan ergens weglegt, dat werkt niet echt. Persoonlijk flyeren is tien keer beter, je legt de mensen uit waar het over gaat en als ze enthousiast zijn, geef je ze nog wat kaartjes voor vrienden. Als ik denk, deze mensen zijn interessant, maak ik een fotootje, zodat ze zich de volgende dag terugzien op de site. Ik heb het idee dat dat stimulerend werkt in de wervingscampagne.
foto 1 Een filmfestivalvrijwilligster, die vertelde dat ook de vrijwilligers een eigen blaadje hebben. (kan ook bij ons)
foto 2 Twee vrienden, die op de bonnefooi een film pakken; 'wat heeft u nog?'. De ene was coordinator van de afdeling interieurdesign op de Willem de Kooning academie, de ander met pet was kok bij restaurant Lux. Interessant.
foto 3 Wederom twee vrienden ditmaal geflitst, ze dronken koffie voor ze hun vierde film gingen bekijken. Werkelijk culturele consumenten, precies de mensen die we nodig hebben, om te gaan schrijven voor Antenne Rotterdam.