j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 14 | 19 | 23 | 27 | 32 | 36 | 40 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 15 | 20 | 24 | 28 | 33 | 37 | 41 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 16 | 21 | 25 | 29 | 34 | 38 | 42 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 17 | 22 | 26 | 30 | 35 | 39 | 43 | 48 | 52 |
5 | 18 | 31 | 44 |
Hieraan gekoppeld zullen installaties te zien zijn in de winkels op de Nieuwe Binnenweg bij Calandschoen, Movimento, CBK, Voorlopig, Sirene en op de Witte de Withstraat Hype kappers. Alleen door de kijkdozen of de installaties te gaan zien komt het publiek erachter waar het over gaat.
De actie is bedoeld als introductie om het kunstproduct op de markt te brengen en om het publiek uit te nodigen om 29 juni 2008 naar het atelier van WANDSCHAPPEN in Oud Charlois te komen. Die dag vindt de Zuid Explorer plaats (www.zuidexplorer.nl), van 13.00 – 17.00 uur, die afgesloten wordt met een Straatdanssalon o.l.v. DJ Blue Flamingo en de dansleraren Hendrik jan van Rijswijk en Eva Kovacova. Ga voor meer informatie naar de website www.WANDSCHAPPEN.nl. Voor de nieuwsgierigen onder ons, kan men de promotiefilm alvast bekijken op www.YOUTUBE.nl zoekterm: OOGNAALD vanaf 9 juni! Om meer te weten te komen over deze unieke promotiestunt, zal het publiek toch echt op 21 juni naar de Binnenweg of op 29 juni naar Oud Charlois moeten komen!
Noot voor de redactie
Voor meer informatie of het afnemen van een interview met Ivo van den Baar (opdrachtgever WANDSCHAPPEN) en/of de studenten van Hogeschool Rotterdam naar aanleiding van het persbericht, kunt u contact opnemen met Marilyn Esseboom. tel: 06-14388924/e-mail: MNE33@hotmail.com