j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 14 | 19 | 23 | 27 | 32 | 36 | 40 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 15 | 20 | 24 | 28 | 33 | 37 | 41 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 16 | 21 | 25 | 29 | 34 | 38 | 42 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 17 | 22 | 26 | 30 | 35 | 39 | 43 | 48 | 52 |
5 | 18 | 31 | 44 |
Nu ik eenmaal weet, dat het over vrijheid gaat, kan ik gedurende de hele voorstelling de dans goed verklaren. Het gaat eigenlijk vooral over vrijheidsbeperking. We zien dansers, die aangestuurd worden door de branding, door andere mensen en door krachten daarbuiten. Sommige stukken duren net iets te lang, zonder dat er een opbouw in lijkt te zitten. Vaak is de dans ook gewoon leuk om naar te kijken. De danser, die zo onhandig is met stoelen, is grappig.
Het stuk eindigt spectaculair, niet dansend en wat minder aan de verbeelding overlatend. Een ware stijlwisseling Zou dit zijn om degenen, die het voorgaande saai vonden, toch met een goed gevoel naar huis te laten gaan? Of is het gewoon artistieke vrijheid?