j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 14 | 19 | 23 | 27 | 32 | 36 | 40 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 15 | 20 | 24 | 28 | 33 | 37 | 41 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 16 | 21 | 25 | 29 | 34 | 38 | 42 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 17 | 22 | 26 | 30 | 35 | 39 | 43 | 48 | 52 |
5 | 18 | 31 | 44 |
Alhoewel ... Er komt nogal wat bloot in voor. En dit bloot beweegt zich in niet mis te verstane bewegingen. Heel intiem, dat wel; het zijn geen verkrachtingen. Het is ook gewoon zooo mooi en indrukwekkend. Als ik moest uitleggen wat functioneel bloot is, dan zou ik dit werk van Ann van den Broek als voorbeeld gebruiken.
Dit werk doet mij dan weer zien, dat de dans aan het vervagen is. Men gebruikt gezichtsuitdrukkingen, mime en toneel. Dat ze het bij Lantaren/Venster onder de kop Dans hebben geplaatst is nog wel te begrijpen, maar ik denk, dat ze het in de toekomst nog wel moeilijk gaan krijgen bij de afdeling in-hokjes-plaatsen.
Rini Biemans | 20 januari 2009Co, ook in het nieuwe jaar weer naar het theater, fijne korte en ter zake doende recensie ! |
Co | 21 januari 2009Fijn om te horen! |