j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 14 | 19 | 23 | 27 | 32 | 36 | 40 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 15 | 20 | 24 | 28 | 33 | 37 | 41 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 16 | 21 | 25 | 29 | 34 | 38 | 42 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 17 | 22 | 26 | 30 | 35 | 39 | 43 | 48 | 52 |
5 | 18 | 31 | 44 |
Justien is futuroloog. Zij analyseert ontwikkelingen in de samenleving en geeft zicht op de toekomst. Zij verwacht dat techniek een grotere rol gaat krijgen in het leerproces. Op de inspiratieavond Hart voor Onderwijs op 21 september 2009 gaat ze graag in gesprek met docenten die experimenteren met techniek. Wat werkt wel? Wat werkt niet? Hoe kunnen we kinderen/jongeren slim koppelen aan: leermiddelen, ervaringen van vakmensen, personal coach, studiepunten, praktijkcertificaten)?