j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 14 | 19 | 23 | 27 | 32 | 36 | 40 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 15 | 20 | 24 | 28 | 33 | 37 | 41 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 16 | 21 | 25 | 29 | 34 | 38 | 42 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 17 | 22 | 26 | 30 | 35 | 39 | 43 | 48 | 52 |
5 | 18 | 31 | 44 |
De modecarrière van couturier Peter George d'Angelino Tap omspant een periode van vijfentwintig jaar. In deze periode overtreft hij de grenzen van bekende, maatschappelijk geaccepteerde modeontwerpers. D' Angelino Tap maakt theatrale ontwerpen die worden gekenmerkt door zeer uiteenlopend materiaalgebruik in uitbundige vorm en kleur. Zijn onconventionele en monumentale ontwerpen vinden daardoor veelal hun weg naar de wereld van theater, opera en ballet. Het spraakmakende recentelijk nieuwe uniform voor Stadstoezicht Rotterdam is eveneens van zijn hand.
Het persoonlijke handschrift is gebaseerd op een door de ontwerper zelf ontwikkeld patroon-systeem. Hij verbindt traditionele technieken met inspiratie die hij opdoet in literatuur, muziek en beeldende kunst. De concepten die ontstaan noemt hij 'sartorial concepts', wat vrij vertaald betekend, kleding ontstaan in het spanningsveld tussen haute couture en kunst.