Voorbeeldbrief voor alle dames die Renault gebruikt heeft voor haar reclamecampagne!!
onder het motto;
"kom op, geef je lieffie een beurt!"
Kom op geef je lieffie een beurt!
Voorbeeldbrief voor alle minaaressen van Francois, directeur marketing van Renault!
Reactie terug aan: Renault, Francois Grandjeat, Postbus 75784, 1118 ZX Schiphol:
Liefste Francois!!
Ja mijn vakantie was ook super gaaf. Ik heb het wat dichterbij huis gehouden. Bel lekker naar Belgie gegaan.. Leuk die foto’s van de nieuwe twingo die je me stuurde. Ik heb ze meteen boven mijn bed gehangen!
Ik heb je email nog niet ontvangen, maar dat komt misschien omdat ik een nieuw email adres heb. Je kunt me mailen op @hotmail.com. En dan weet ik meteen de jouwe, want die heb je me nooit gegeven.
Ik heb op vakantie ook belachelijk veel shopt. En nu geen cent meer over. Nu weet ik via Marijke van personeelszaken dat jij een best hoge functie hebt; kun je voor mij, als jou lieffie zijnde, misschien een gratis beurt regelen. Niet voor mij, maar voor mijn auto! Want ik vind wel dat je onze relatie de laatste tijd een beetje verwaarloosd heb... En dat je je liefje best eens een beurt kan geven!!
Tot mails!
Liefs & Enorme zoen,
jou lieffie
PS: Kun je een tegoed kon maken voor zo’n beurt?? Die dealer van mij geloofd niet dat ik je geliefde bent (hij zegt dat je dr zoveel hebt?) en daarbij rekent hij echt overal het volle pond voor.