j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 14 | 19 | 23 | 27 | 32 | 36 | 40 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 15 | 20 | 24 | 28 | 33 | 37 | 41 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 16 | 21 | 25 | 29 | 34 | 38 | 42 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 17 | 22 | 26 | 30 | 35 | 39 | 43 | 48 | 52 |
5 | 18 | 31 | 44 |
Met een uitgebreide campagne werkt het Rotterdams VMBO aan een beter imago. De VMBO-leerlingen spelen zelf een belangrijke rol in het charme-offensief. Zij laten de komende weken zien dat ze trots zijn op wat ze doen. De campagne is een initiatief van JOS Rotterdam, CVO, BOOR, LMC, ROC Zadkine, Albeda College en Skills Netherlands.
Co | 22 februari 2006Moeten ze niet studeren? |